Ves a contingut

Ministeri de Justícia

Ministeri de justícia

Menú principal

Preguntas frecuentes

Tienda Virtual de Publicaciones

Com puc realitzar una compra a la botiga?

Per poder realitzar una compra heu d'estar registrat al sistema. Accediu al formulari de registre prement sobre l'opció Registrar-me com a client nou i ompliu les dades. En acabar el registre rebreu un correu que us permetrà activar el vostre compte. Seguiu-ne les instruccions per procedir amb l'activació.

Com puc activar el meu compte a la Botiga?

Podeu sol·licitar el correu d'activació accedint al menú Opcions -> Modificar les meves dades de registre. En aquest formulari disposeu de l'opció Rebre el correu d'activació. Recordeu que heu d'indicar el correu electrònic amb què es vau donar d'alta a la botiga

Com puc trobar publicacions a la Botiga?

Podeu realitzar recerques de publicacions des del catàleg. Heu d'introduir un criteri de recerca a partir del qual es realitzarà la consulta. Aquest criteri de recerca podrà ser per Títol, ISBN (International Standard Book Number), ISSN (International Standard Serial Number), Ressenya o Autor.

Els resultats de la recerca apareixeran ordenats tenint en compte, en primer lloc, el títol, i en segon, l'any d'edició.

Els resultats es mostren en pàgines. Podeu navegar per les diferents pàgines de resultats de la recerca amb els enllaços Anterior i Següent situats tant a la part superior com a la part inferior.

Com puc cancel•lar la meva comanda o tornar un exemplar?

Solament es poden realitzar devolucions d'exemplars defectuosos, posant-se en contacte amb el departament de publicacions del Ministeri de Justícia. Per contactar accedeixi al correu tienda.publicaciones@mjusticia.es. No oblideu indicar les seves dades d'identificació incloent:

  • El correu electrònic amb el qual s'ha registrat en la Tenda.
  • Les dades de la compra que va realitzar i la data.
  • Les dades de l'exemplar o exemplars defectuosos que vol canviar.
  • Les dades de contacte si són diferents del correu electrònic amb el qual es va registrar.
Quan es carregaran les meves comandes a la targeta?

El càrrec a la vostra targeta s'efectua immediatament. L'entitat emissora de la vostra targeta procedirà al cobrament de l'import segons el contracte subscrit.

Es poden comprar xecs regal?

No està prevista la compra mitjançant xecs regal.

No he rebut el correu d'activació del meu compte

Podeu sol•licitar el correu d'activació accedint al menú Opcions -> Modificar les meves dades de registre. En aquest formulari disposeu de l'opció Rebre el correu d'activació. Recordeu que heu d'indicar el correu electrònic amb què es vau donar d'alta a la botiga.

Quan cal que m'identifiqui a la Botiga?

Podeu consultar el catàleg de la botiga sense necessitat de registrar-vos. Podreu afegir publicacions al cistell i tampoc no caldrà que us identifiqueu.

El moment de d'iniciar la compra us haureu d'identificar com a client de la botiga. Si sou un client nou i no disposeu d'un compte de client, us haureu de donar d'alta per continuar amb la compra. També haureu d'estar registrat per realitzar consultes sobre les vostres comandes, per modificar les vostres dades de registre o per sol·licitar la baixa de la botiga

Com puc donar de baixa el meu compte de la Botiga?

Podeu sol•licitar la baixa del vostre compte accedint al menú Opcions->Donar-me de baixa. El vostre compte es donarà de baixa de la botiga un cop es realitzin les verificacions oportunes

S'ha produït un error quan efectuava el pagament. Què puc fer?

Si s'ha realitzat el càrrec a la vostra targeta de crèdit però el sistema no us ha proporcionat un comprovant de compra vàlid, us podeu posar en contacte amb la botiga de publicacions escrivint al correu tienda.publicaciones@mjusticia.es. No oblideu indicar les vostres dades d'identificació incloent-hi:

  • El correu electrònic amb què us heu registrat a la Botiga.
  • Les dades de la compra que heu realitzat, data i hora i descripció de l'error.
  • Les dades de contacte si són diferents del correu electrònic amb què us vau registrar.
Quins mètodes de pagament puc fer servir?

Per comprar a la botiga de publicacions podreu pagar amb targeta de crèdit tipus 4B, MasterCard i Visa

Quina informació he de donar quan em posi en contacte amb el departament de publicacions del Ministeri de Justícia davant d'un problema amb la compra a la Botiga Virtual?

Quan tingueu algun problema per al qual no hàgiu obtingut resposta en aquesta secció, podeu contactar amb el departament de publicacions del Ministeri escrivint al correu tienda.publicaciones@mjusticia.es. No oblideu indicar les vostres dades d'identificació incloent-hi:

  • El correu electrònic amb què us heu registrat a la Botiga.
  • Les dades de la compra que heu realitzat, data i hora.
  • Una descripció detallada del vostre problema o consulta que voleu realitzar.
  • Les dades de contacte si són diferents del correu electrònic amb què us vau registrar.
Com puc modificar una comanda?

Per modificar una comanda us heu de posar en contacte amb el departament de publicacions del Ministeri Opcions -> Modificar les meves dades de registre. No oblideu indicar les vostres dades d'identificació incloent-hi:

  • El correu electrònic amb què us heu registrat a la Botiga.
  • Les dades de la compra que heu realitzat, data i hora.
  • Les dades de l'exemplar o exemplars que voleu modificar.
  • Les dades de contacte si són diferents del correu electrònic amb què us vau registrar.
He oblidat la meva contrasenya. Què faig?

Si esteu registrat a la botiga però no recordeu la vostra contrasenya, en podeu sol·licitar una nova accedint al menú Opcions -> Modificar les meves dades de registre. En aquest formulari disposeu de l'opció Heu oblidat la vostra contrasenya? Premeu aquí. Recordeu que heu d'indicar el correu electrònic amb què es vau donar d'alta a la botiga.

Quan rebré la meva comanda?

Un cop l'entitat bancària doni conformitat de l'ingrés realitzat al compte corrent a nom del Centre de Publicacions, la vostra comanda us serà remesa en un termini de 24 hores dins la Península i 48 hores a Balears, Canàries, Ceuta i Melilla. Les trameses a l'estranger seran subjectes a la normativa del país de destinació.

Quines són les tarifes i opcions de tramesa per a les compres?

Les despeses d'enviament són gratuïts per a tot el territori nacional i seran de 15 euros per a enviaments a l'estranger. Aquestes tarifes no s'aplicaran a les baixades de llibres electrònics.

La comanda us serà remesa per correu postal.

Quin visualitzador de documents he de tenir per poder obrir el comprovant de compra?

Per poder visualitzar el comprovant de compra heu de tenir instal•lat Adobe Reader versió 9 o superior

Com tanco sessió una vegada realitzada la compra?

Una vegada finalitzada la compra, premi "tornar al catàleg";. En "Opcions";, situada en la part dreta de la seva pantalla, trobarà l'opció "sortir".

Com puc consultar una comanda?

Podeu consultar les vostres comandes accedint al menú Opcions -> Consultar les meves compres.

¿Cómo recuperar el archivo digital que ha comprado?

 

Si no ha podido descargar su archivo en el momento de la compra tendrá a su disposición durante los siguientes 15 días la posibilidad de descargarse la publicación desde su espacio personal de usuario en la tienda. Desde “Opciones” en la pestaña “Ver mis compras”.