Ir a Contido

Ministerio de Xustiza

Ministerio de JusticiaMinisterio de Justiciaparemos el virus

Menú principal

ID: 1288802569305
Atención ao cidadán - COVID-19

A situación xerada pola evolución do coronavirus obrigou a adoptar ata novo aviso as seguintes medidas extraordinarias:

 

  • Só se expedirán certificados de antecedentes penais, sexuais, últimas vontades e seguros de vida a través da sede electrónica do Ministerio. Nunca de modo presencial, téñase ou non cita previa.
  • O rexistro de documentos deberá realizarse a través da sede electrónica do Ministerio. Nunca de modo presencial.
  • As Xerencias Territoriais do Ministerio de Xustiza atenderán presencialmente a partir da Fase II da desescalada o trámite de Apostila da Haia mediante sistemas de cita previa (telefónica, correo electrónico ou a través do sistema web naquelas Xerencias que o teñan implantado).
  • O resto dos trámites (tanto Rexistro como expedición de certificados de delitos de natureza sexual, antecedentes penais, últimas vontades e contratos de seguros de cobertura de falecemento) seguirase atendendo por vía telemática ou, no caso de non ser posible, por vía postal ou a través do Sistema Integrado de Rexistros.
  • A expedición de certificados e o rexistro de documentos poderanse realizar en vía presencial a partir da nova normalidade, sempre e cando estean dispoñibles os sistemas de cita previa establecidos para devandito efecto.

 

Pregámoslle desculpen as molestias.

Cita Previa en la Oficina Central de Atención al Ciudadano (C/ Bolsa núm. 8, Madrid)

Que é

La cita previa es un servicio diseñado para que el ciudadano pueda concertar una cita y realizar los siguientes trámites en la Oficina Central de Atención al Ciudadano (C/ Bolsa núm. 8, Madrid):

  • Legalizaciones y apostillas.
  • Certificados de antecedentes penales y sexuales.
  • Certificados de Actos de Última Voluntad y de Contratos de Seguros de cobertura de fallecimiento.

Quen pode solicitalo/presentaro

Todos aquellos ciudadanos interesados en realizar alguno de los trámites disponibles mediante la cita previa en la Oficina Central de Atención al Ciudadano (C/ Bolsa núm. 8, Madrid).

Prazo

El ciudadano puede obtener una cita en la Oficina Central de Atención al Ciudadano (C/ Bolsa núm. 8, Madrid) a partir del siguiente día laborable a aquél en el que se está solicitando la cita.

En el caso de que la solicitud sea para solicitar un certificado de Actos de Última Voluntad o de Contratos de Seguros de cobertura de fallecimiento, deben pasar 15 días hábiles tras la fecha siguiente a la del fallecimiento.

Información adicional

Este trámite se puede realizar telemáticamente.

Como solicitalo/presentaro

  • Cita Previa
Como solicitalo/presentaro