Registre d’Últimes Voluntats

El Certificat d’actes d’última voluntat és un document indispensable per a la realització de qualsevol acte successori. Per això, si s’ha produït una defunció és imprescindible obtenir-lo.

El Certificat d’actes d’última voluntat acredita si una persona ha atorgat testament i davant quin notari. D’aquesta manera, les persones a les quals pugui correspondre algun dret hereditari es podran dirigir al notari o notària autoritzador de l’últim testament i obtenir-ne una còpia autoritzada.

S’aconsella que, en la mesura que sigui possible, el Certificat d’actes d’última voluntat se sol·liciti en línia, a través de l’enllaç següent:

No obstant això, si voleu sol·licitar un certificat de manera presencial, podeu consultar les dades de contacte de la Gerència Territorial de Justícia de la Comunitat Valenciana aquí: https://www.mjusticia.gob.es/BUSCADIR/ServletControlador?apartado=buscadorGerencias&codSGOM=4625006200000&lang=es_es&origen=&tipo=&provincia=

Per a aquesta gestió presencial és necessària cita prèvia, la qual podeu sol·licitar aquí: https://cita-previa.mjusticia.gob.es/citaprevia/#!/ca/home?uuid=020a-389cc-ea4d-fe060

Podeu trobar més informació sobre el Certificat d’actes d’última voluntat i els procediments per sol·licitar-lo a l’enllaç següent: https://www.mjusticia.gob.es/ca/ciudadania/tramites/certificado-actos-ultima​​​​​